101018. Måndag!

Inga bilder har jag att erbjuda för måndagen. Vi har bara varit hemma och varit lite sjuka både jag och Sylvester. Vi var hos barnmorskan på morgonen och fick höra hjärtljudet på lilla bebisen. :)
Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
När Jocke kom hem så gick jag och lade mig för att vila och Jocke och Sylvester städade lite. Efter ett tag kommer Jocke in med Sylvester till vårt sovrum och berättade att han hade lagt sig på dörrmattan för att sova! Jocke tog tempen på Syssi och det visade sig att han hade 40 graders feber! Jocke fixade alvedon och under tiden så somnade Syssi på min arm i vår säng. Stackarn! Han fick gå och lägga sig utan middag, fick välling istället i sängen. Stackars lilla plutt!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0