101023. Äntligen helg!

I dag är det lördag och mys med familjen är nummer ett på listan! På morgonen var vi och storhandlade. Älskar när det är fullt med mat i köket!
Efter sovstunden så gick vi ut och fixade, Jocke och Sylvester tog in ved till garaget.
Kul att åka skottkärra!
Sylvester kan ju inte prata "vårt" språk än, men han visar väldigt tydligt vad han vill. Här har han dragit i min tröja och puttat mig på rumpan så att jag ska sätta mig på golvet och läsa saga för honom. I morse så ropade han på Jocke och visade han ut honom till soffan i vardagsrummet, sen hämtade han mig så vi skulle alla tre sitta i soffan och fika med vindruvor och titta på TV. Hur gulligt får det bli?!
Syssi åt middag och efter det den vanliga kvällsrutinen. Vi åt efter att han lagt sig - fläskfilé med kantarell sås. Gooooott!!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0