100830. Måndag!

I måndags bestämde jag mig för att vara modig och bege mig själv med Sylvester till öppna förskolan. När vi kom dit så välkomnade Eva-Lena oss som är öppna förskolelärare. :) Även dom andra mammorna som var där hälsade och tog mig i handen. Vi kände oss verkligen välkomna till dom! Sylvester lekte och vi hade sångstund. Jätte trevligt hade vi det, tyvärr så glömde jag att ta bilder... Hmm... Men nästa gång jag går dit så ska jag ta några.
På eftermiddagen så åkte vi till Dan och Isak för en fika och lite lek.
Vi åkte hem och Jocke kom hem. Middag för Sylvester, lek och bad. Vid halv sju kom Fredrica, Theodors mamma, på middag. Vi åt efter att Gullungen hade lagt sig... Efter middag var det mys i soffan... :)
Fredrica åkte hem och då var det...
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0