100910. Shopping med Martina och Lilly!

Vi hade inget bokat idag, men Martina frågade om vi skulle ses i Sollentuna C och det ville vi ju så klart! :)
Lunch blev det på Subway - Världens godaste mackor!
Syssi tittade på någon som var...
... KLADDIG! Vissa äter med hela ansiktet. Hahaha! :)
Martina och Jag shoppade massor, det gillar vi! :) När vi hade varit ett par timmar i Sollentuna C åkte hon och Lilly hemåt och jag och Sylvester till Jocke för att hämta honom på jobbet, vi drog vidare till Stinsen för mer shopping och middag där. Vi passade på att handla alla vinterkläder till Syssi. Overall, vantar, mössa, fleecebyxor (tröja har vi redan), halsvärmare... Ja, det blev en del, men skönt att ha det gjort!
Medans vi kollade ut grejer till Syssi så lekte han med stortjejen.
Den här mössan tyckte vi han var fin i så den köpte vi.
När man var duktig att pröva alla kläder så var det dags för lek.
Efter middagen så åkte vi hem. Det här blev det. En overall från Didriksson, har fått bäst i test av Vi Föräldrar. Resten är från Polarn och Pyret.
Lite stor, men så har han lite att växa i.
Byxor hittade jag till Syssi som jag blev så kär i! Ni förstår att jag älskade som högra va? ;)
Lilly hade med sig en höstpresent till Syssi som hade köpt själv för sin veckopeng! Tack Lilly, bästa köpet! ;)
Full rulle hela dagen! Nu är jag slut, sitter nu i soffan och äter fredags godis med min älskling och tittar på Idol.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0