110408. Bloggi Blogg!

Hallå där! Här var det dammigt... Hihi! Nej, skämt och sido. Bloggandet har kommit lite i andra eller hundrande hand på senaste. Vi har ju haft fullt upp så att säga.
När Clinton var en vecka så fick han RS och legat innne på Astrid Lindgrens barnjukhus drygt en vecka. Men nu är han frisk!
Dagarna som tvåbarnsmamma svischar förbi. Sylvester går på dagis mellan 9 och 14 och därimellan är det fix med Clinton och med hemmet. På eftermiddagarna är det fullt ös och visa dagar har jag räknat minuterna tills Jocke ska komma hem och avlasta... Ja, så är det. Men, men... Jag älskar mina gullepluttar så det är värt det!
I dag så var jag och Clinton och hämtade Sylvester på dagis.
Clinton låg och väntade snällt i vagnen.
På vägen hem så mötte vi Lilly och Martina. Här bestiger dom snöberget!
Hoppa i vattenpöl är super kul! Lilly ramlade i vattenpölen och blev super blöt. :(
Syssi prövar skidglasögon.
Lilly tycker Clinton är jätte intressant och hon är så försiktig när hon tar på Clinton. :)
När Jocke had ekommit hem och middagen var avklarad så var det dags för bad för båda våra grabbar.
Ja, då var den här dagen också snart slut. Jag och Jocke har ätit köp mat och nu läääängtar jag till soffan. Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu. Kul att kunna jämnföra barnen. :) Jo, vi var på kontroll på BVC och då var Clinton 55,5 cm lång och vägde 4675 gr. Han växer på för fullt!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0