110412 - 100417. Veckan som varit...

Veckorna går så fort!
I måndags så var det en hemma dag för mig och Clinton, jag tvättade och fixade. På eftermiddagen var vi ute och lekte på vår trädgård.
I tisdags kom Linda, en vän, och hennes Nikki som är 2 veckor äldre än Clinton. Jag bjöd på lunch och Martina och Lilly var också med.
Lilly ♥
På eftermiddagen när Jocke kom hem så ville Sylvester hjälpa till att mata Clinton. På morgonen så hjälper han också till att tvätta Clinton. Han är jätte duktig. Är verkligen imponerad av hur mycket han vill ta hand om och hjälpa mig med Clinton. Jag brukar fråga honom om han kan hämta Clintons babysitter och det gör han gärna!
På eftermiddagen på kvällen så åkte vi till Mamma och Thomas på middag. Mamma och Sylvester hade kramkalas!
Clinton var vaken och låg hos Thomas. :)
På onsdagar har vi städhjälp från Hemfrid så då kan jag inte vara hemma. Jag och Clinton åkte till Stinsen och fördrev tiden där.
I torsdags var jag på BVC med Clinton. Han vägde 5065 gr och var 56,5 cm lång! Växer så det knakar!
I torsdags komMartina och Lilly och lekte med oss på eftermiddagen.
Mina tre ♥...
Vilket väder det har varit i helgen! Så hääärligt! Vi har varit ute och rensat upp i trädgården. På kvällen kom Martina, Crabban och Lilly på grillning. Vi drack vin och kollade på gamla bilder när barnen gått och lagt sig. Vi konstaterade att tiden har gått väldigt snabbt!
Clinton ville också se vad vi höll på med!
Popcorn får man äta på lördag när det är grillpartaj!
Hihi! :)
I söndags så bytte Crabban och Jocke däck på bilarna och vi grillade korv till lunch. På eftermiddagen hjälpte Jocke några kompisar att flytta. När han hade kommit hem så tog vi en promenad, jag skulle gunga och fastnade med rumpan i gungan, men kom till slut ur den... Fy, om jag inte hade gjort det! Satt ganska hårt fast... :)
När Sylvester och Clinton hade somnat så åt vi indiskt och kollade på Hämnden. Mycket bra film!
Nu är det ny vecka, med nya äventyr!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0