110418. Måndag!

I dag på dagen har jag och Clinton bara varit hemma, tvättat och fixat. När vi gick och hämtade Sylvester så fortsatte vi att vara ute i det fina vädret! Lek med vatten är det bästa!
Clinton var vaken och glad. :)
När Jocke hade kommit hem och vi ätit middag så gick vi till en lekpark som ligger här i närheten.
Bus i solen!
Sovfis!
På vägen hem så träffade vi en katt. Sylvester älskar att sitta i mitt knä och åka fort ner för backar, vilket jag också älskar. Pappan är lite rädd bara... Haha... :)
Jätte härlig dag har dte varit. Clinton äter ca var fjärde timme, men får han ligga bredvid mig på natten så går det mycket längre tid. Tänk vad olika de kan vara barnen, Sylvester låg själv i sin säng, fast i vårt sovrum då så klart, från det att han var två veckor. Han hade inte så stort behov av närhet som Clinton har. Clinton vill gärna inte ligga själv någonstans utan trivs som bäst i mammas eller pappas famn. Ska bli kul att se hur han kommer bli när han blir större.
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0