110119 - 110120 Förskola och besök av Martina och Lilly!

I går, onsdag, var Sylvester på Förskolan och jag hade besök av Martina och Lilly. Vi åt lunch och bara tog det lugnt. Dom stannade kvar på middag så de skulle hinna träffa Syssi också. :)
Här har han på sig Pappas strumpor... :)
Martina lekte med duplo med Sylvester.
Medans jag lagade mat så lekte barnen med vattnet. Gulligt!
I dag, torsdag, har Sylvester varit på Förskolan. Dom berättade att han hade blivit glad ganska snabbt efter att jag hade gått. Alltså den bästa dagen hittills. Åååå, vad glad jag blir då. :) Efter Förskolan var det dags för att ta spruta på BVC. Öppna förskolan ligger dörr i dörr med BVC så vi slank in där och tog en fika med öppna förskoleläraren Eva-Lena som är vår granne. Har inte träffat henne på så länge nu när vi inte går där längre. Sen åkte vi hem och lagade middag. Jocke kom lite senare idag så han kom perfekt till det var dags att bada.
Nu sover gullungen och jag slappar i soffan. Skönt!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0