Jul och Nyår!

Nu är det jul igen! :)
Dagen före jul så var det storstädning och även Syssi ville hjälpa till. :)
Undra hur det ska gå när vi ska ta bort alla tomtar... Syssi älskar verkligen dom!
Ja, rida kan man ju också göra på dem.
På julaftonsmorgonen fick Sylvester sina julklappar från oss. :)
En spis med tillbehör... Han blev jätte glad!
På förmiddagen kom Martina, Crabban och Lilly. Mamma och Thomas kom lite senare.
Så söt, min lilla älsklings Lilly! ♥
Lek med spisen blev det mycket av på julafton.
Alla paket under granen!
Mamma och Martina gick ut för att bädda i gäststugan.
Gullungarna!
Efter Kalle och middagen kom tomten. Lilly var rädd så hon skakade och Sylvester ville inte krama tomten, men annars gick det bra. :) Mormor fick en kram.
Nu när tomten hade lämnat julklappar så öppnade barnen sina.
Efter julklappsöppningen var det dags att bada julbadet.
Och efter det var det bums i säng för Gullungarna. Vi satte oss då och öppnade alla julklappar. :)
Vi hade en jätte jätte mysig jul! ♥
På måndagen kom Ann-Greth och Lars-Göran på besök! Sylvester blev jätte glad och han fick massor av julklappar av dom.
Mys med Farmor! ♥
AG och LG åkte hem dagen efter och vi hade det så mysigt! Tack för alla julklappar! :)
Senare i veckan kom Lena och Elric på fika. Martina, Crabban och Lilly kom också. Det var så kul att äntligen få träffa Lena, det var länge sedan nu.
I fredags kom Fredrika, Thomas och Theodor på lunch och fika. Grabbarna lekte för fullt och vi alla hade det jätte mysigt!
Under julen har det varit mycket vila för mig. Har börjat få mer och mer ont i axlarna. Har varit mycket hos sjukgymnast och hon har konstaterat att jag har muskelinflammation i båda axlarna, tyvärr så får jag ingen medicin för det nu när jag är gravid, så det får jag ta direkt när bebisen har kommit. Sedan så är det prat om att operera min högra axel då jag har en nerv klämd i den som gör ont. Men när det blir det vette sjutton. När ska man kunna vila efter det som två barnsmamma? Ja, ja... Vi får se hur det blir. Min lilla gullunge tycker om och vila med mig i alla fall... :)
På nyårsafton var vi själva jag och min älskling. Jätte mysigt hade vi det. Åt god mat och spelade Yatzy. :)
God Jul och Gott Nytt År!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0