110610 - 110611 Första doppet, vändning och tjejmiddag!

I fredags så stod det på schemat att åka till Mamma och ta årets första dopp i deras pool! :)
På morgonen dansade Syssi med Fiffi :)
Sylvester tycker om att hjälpa till med Clinton, han och Fiffi fick kräm på sig :)
Baaaaaaaaaad!! Sylvester var lite försiktig i början, men efter ett tag blev han modigare och modigare.
När Mamma myste med Clinton så vände han på sig från mage till rygg för första gången! 3,5 månader gammal. Det skiljer sig mellan brorsorna, Sylvester var 5 veckor när han vände på sig första gången. ;)
Jätte mysig fredag har vi haft! Vi åkte hem och myste med Jocke och förberedde för min tjejmiddag! Tjejerna började droppa in redan vid två tiden. Vid sex så käkade vi och partajade på hela natten!
Bettan, Martina och Jeanette.
Linda, Bettan och Martina.
Jag, Fredrica och Sara.
Carro och Lena.
Tack alla mina underbara vänner för presenter! Är så glad att jag har er som vänner. Puss!
Nu är det kväll och jag är lite trött så det blir en tidig kväll för mig...
Natti Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine i Linköping

Hej! Kom att tänka på dig och fick för mig att, så här efter två år, se om du fortfarande hade kvar bloggen. Det hade du. Och en son till! Gratulerar! Allt väl?

2011-07-09 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0