110511. Mormor (min) mys!

Min Mormor bor vanligtvis i Spanien, men nu är hon är och hälsar på oss i Sverige så idag ska jag och Clinton träffa henne och det passar ju alldeles utmärkt för idag kommer ju Hemfrid och städar hos oss. Vet inte om jag har berättat det, men Beata som vår städerska heter städar tre timmar i veckan. :) Sååååå härligt! :) :) :)
På morgonen var det lite fika...
Älskar vår tomt och vårt hus! Det är lyx att få gå ut och leka i sandlådan halv åtta på morgonen... :)
Efter lämning på dagis åkte jag och Herr C till Stinsen och mötte upp mitt shoppingsällskap.
Jag köpte massor med sommarkläder till mina grabbar och två klänningar till mig slank ner i påsen också. :)
Efter middagen gick vi till lekplatsen och sedan hem för ett bad och bums i säng!
Clinton sover nästintill hela natten. Han vakbar för att äta på morgonkvisten, men han är sååå duktig. I kväll ska vi bädda i vår gäststuga för i helgen får vi gäster. :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0