110512. Frukostfika på dagis!

I dag har vi varit på frukostfika på dagis. Trevligt att träffa lite föräldrar till alla barnen. :)
Yvonne - Sylvesters dagisfröken.
Mycket trevligt! Efter det så drog Jocke till jobbet och jag till min mammagrupps träff. Vi träffades förra torsdagen första gången och så blir det denna och en till. Det är mammor som har ett eller flera barn innan denna bebis kom. Det är jätte kul att prata med dom eftersom deras liv ser ungefär ut som vårt. Det är ju lite annorlunda att ha två barn istället för ett... :)
När jag hade hämtat Sylvester så lekte vi med vattnet inne, han är inte så sugen på att vara ute när vi kommer hem. Tror nog för att dom är ute hela dagarna på dagis.
Det är bra att man kan bulla upp med filt runt flaskan när Herr C ska käka. Ibland skulle jag vilja ha åtta armar...
Jocke kom hem och vi åt middag, efter det var det bus och Sylvester ville hålla Clinton och det får han mer än gärna. :) Dom andra mammorna som jag träffar på torsdagar, har det lite jobbigt med det äldre syskonet för det kan vara lite elak mot bebisen. Det har aldrig Sylvester varit, han är alltid snäll mot Clinton och ger sig aldrig på honom på något sätt. Det känns så skönt! :)
Han tycker om att pussa på Clinton och ta på honom.
Haha! Benet runt midjan var tydligen roligt!
Mysig dag har det varit! Varmt bara, kvaft... Men jag klagar inte! :) Imorgon blir det fjärilshuset för vår del. Ska bli kul!
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0