Potpuri av bilder!

Dagarna går så snabbt nu för tiden så jag hinner inte blogga!
Här är i alla fall lite bilder från dom senaste veckorna. :)
Vi har varit med på Förskolans dag. Vi hade med oss picnic och alla barn sjöng.
Clinton tyckte det var mysigt.
Vi har varit på Öppna förskolan och ätit kaka.
På helgen har det varit mys på morgonen. Mina killar! ♥
Bustrollet nummer ett!
Förra helgen var Fredrica, Thomas och Theo här på lunch. Då blev det pusskalas!
Jocke och Sylvester hade varit och köpt en gungställning som grabbarna satte upp.
Vi har också hunnit med att besöka lekplatser. Clinton får inte plats i liggdelen längre i dubbelvagnen så han får nu sitta i sittdelen, vilket han trivs med. Ser ju mycket bättre ju! ;)
Jocke har varit borta med jobbet och då passade jag på att bjuda hem Mamma och Thomas på middag. :)
Ja, veckorna går verkligen fort! Sylvester lär sig mer och mer ord och han är så busig. :) Clinton han har börjat att hitta sina händer så det är kul att smaska på dom.
Jag har börjat att träna på Sats i Sollentuna Centrum, men jag blev sjuk precis när jag hade köpt kortet och sedan har jag varit sjuk sen dess så nu har jag äntligen fått pencilin! Så nu hoppas jag att jag blir bra och kan fortsätta min träning. :) Jag har i alla fall gått ner fem kilo med hjälp av Viktväktarna så jag börjar närma min min målvikt. :)
Natti Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0