111004. Bröllopsdag!

I dag har jag och Jocke varit gifta i tre år :) Älskar min man!

I morse så kom jag in i köket och då stod herr Dahl som första bilden visar... Han skulle ha "välling" till sin docka :)

När jag skulle lämna Syssi idag på dagis så sa han, så fort vi hade gått igenom grindarna till dagis, "gick mamma". Jaha, då gick mamma! Haha! Så kul när han börjar prata så mycket.

Clinton sover en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen och så glad som bild två visar är han alltid när han vaknar!

Jag är fortfarande lite förkyld så jag och Clinton har varit hemma idag. På eftermiddagen så hämtade vi Syssi och vi kastade löv på hemvägen!

På bild fyra ser ni syskonkärlek!

Eftersom vi har bröllopsdag idag så åt vi god middag efter att barnen lagt sig och jag fick present... Sååå fina! Tack mitt hjärta!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0