111027. Stolta!

Idag har vi varit hos mamma. Clinton har lekt på golvet och är SÅ sugen på att börja krypa nu... Vi får se när det släpper :)

Sylvester är ju nu blöjfri på dagarna hemma, men på dagis har vi inte pottränat än, men idag blev premiären! Dom brukar alltid vara ute direkt när jag lämnar honom och då känns det inte bra att han inte har blöja för då tror jag att han skulle glömma av sig, men idag firade dom nallens dag och hade nallefest så då var dom inne. Då passade jag på! Blöjan åkte av och jag berättade högt och tydligt för alla fröknar att nu har Sylvester ingen blöja och kommer kissa på pottan (dom vet ju det, men ville bara vara tydlig för Sylvesters skull). Jocke följde med och hämtade Syssi för idag var det utvecklingssamtal. Sylvester är så duktig på dagis och verkar trivas toppen bra! Det är så bra dagis och pedagogerna är toppen! Och så fick vi reda på hur det gick utan blöja... Toppen! Det hade inte hänt någon olycka och han hade kissat två gånger på pottan, det firade vi med glass!! Vi är så stolta...

Nu ska jag sova, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0