120814. Andra dagisdagen!

Det går så bra för Sylvester på dagis. Han är ledsen när jag går, men det går över snabbt! När jag skulle hämta honom på eftermiddagen ville han leka mera :) Han verkar verkligen trivas.

Clinton går det också bra för, men han har koll på mig hela tiden. Han vågar sig lite längre bort från mig dag för dag...

Efter Clintons dagis tid så åkte han och jag till Spinalis för att pröva ut en ny rullstol, det är dags att byta nu och till min stora glädje får jag plats i en mindre rullstol! Tre cm mindre är den på bredden, satt som handen i en handske! Längtar tills jag får den, om ca en månad :)

På kvällen kom mamma och Thomas över på middag. Vi har ju fått lånat mammas bil när vår har varit sönder, så vi ville bjuda på lite mat som tack. En vinflaska fick hon också.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0