120818 - 120819. Morfar och Britt-Marie!

I helgen har vi varit hos pappa och Britt-Marie. Vi åkte i lördags morse och kom hem vid sju tiden ikväll.

Vi har varit mycket i stallet. Mockat, gett hästarna mat, åkt traktor, ätit mat, fikat och pratat massor. Vi har haft det så mysigt! Jag gillar verkligen att vara där och det gör Sylvester också. Han tycker om och fixa i stallet. Han är så duktig på att hjälpa till. Clinton däremot är rädd för hundar och hästar så han har varit på helspänn hela helgen, stackarn... Han tuffade till sig så idag har han varit modig :)

En toppen helg har vi haft och jag längtar tillbaka. Djur är verkligen något jag saknar, det känner jag när jag är hos pappa. :)

Kram! ( Är lite nervös för morgondagen för då ska herr c lämnas på dagis för första gången)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0