120826. Början på nått nytt...

Det går bra på dagis, grabbarna var hemma med mig i fredags. Martina, Lilly och Frank var här och lekte på förmiddagen och på eftermiddagen var vi ute. Sen när Jocke kom hem var det fredagsmys!

I lördags var det dags för storhandling och på eftermiddagen kom Martina med barnen på middag. Tacos! :) Alltid lika gott! På kvällen kollade jag och Jocke på film och myste.

Idag har det varit regn, regn och regn! Vi passade på att baka massor. Apråpo det så har vi ju nått som heter Apple TV, en grej som gör att man bland annat kan se Youtube på tvn. Det Sylvester vill se på det är när personer lagar mat. Han kan sitta jätte länge och titta på klipp när dom lagar mat. Allt från smoothie till hamburgare. Han hjälper mig också varje (!) dag med att laga mat, (vilket ibland är sjuuuukt stressande) men det är verkligen ett stort intresse hos honom...

Imorgon är början på nått nytt. Jag börjar jobba för första gången på tre år då jag har varit föräldrarledig. Önska mig lycka till!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0