121210. Bloggappen har legat nere

Därav den dåliga uppdateringen!

Här är det magsjuka för hela slanten! C spydde natten till lördagen, men var sedan pigg efter det. Jocke blev dålig i magen i går så han är hemma idag.

Eftersom det i natt hade gått 48 timmar efter sista spyan fick c gå till dagis, men dom ringde därifrån vid 10.30 då han hade haft diarré och var hängig. Som tur så är jag ledig idag eftersom jag ska på utbildning två hela dagar, tisdag och onsdag. Så jag har tagit hand om sjuklingarna :)

Jocke får vabba i morgon eftersom jag ska på utbildning.

I helgen har vi haft det bra annars, varit ute, lekt inne och haft det mysigt. Jag och S har än så länge klarat oss. Hoppas vi gör det för i helgen ska vi ju åka till Jönköping.

Ha en bra vecka! ❤

Jo! Höll på att glömma! Vi köpte julgran i lördags och klädde den, den blev super fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0