121223. Dan före dan!

I dag har vi haft fullt upp!

På morgonen var det frukost, julkalender och lek, sen så var grabbarna och Farfar ute en sväng medans jag och Farmor lagade lunch. Vi åt och vilade efter det. Efter vilan så åkte jag och Sylvester till Martina o Co. för att lämna lite saker till julafton. Vi åkte efter det och handlade det sista, sen hem och käka middag. Mamma och Thomas kom vid sex tiden för uppesittar kväll!

Jag har gjort jultårta och grabbarna gjorde gröt och macka till tomten. :) Ja, det var den här dagen det... Och imorgon! Då är det JULAFTON! Jag läääängtar!!

Kram ❤


Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My Baby Dolls

Tusen tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!! =)
Har ni haft en bra jul?
Kramar//Satu

2012-12-26 @ 22:38:06
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0