120214. Trött!

Idag är jag trött! Clinton har fyra tänder SAMTIDIGT som är på väg och det betyder att han är orolig på natten. Han sov bredvid mig från ca ett. Sover ju inte toppen med en snart ettåring bredvid sig. :(

Sylvester har gått på dagis idag. Han är så pigg och glad! Han pratar ju Väääldigt mycket nu och idag var första gången han frågade vad vi skulle äta till middag. Jag svara att vi ska äta korvstroganoff med ris. Nej, mamma. Mi äta söttbullaj me makajoner. Gulligt! Eftersom jag och Jocke skulle äta mysmiddag när barnen lagt sig så fick han det. Efter middagen blev det gelé hjärtan till oss alla :)

Jag fick ett fint kort av Jocke och Thåströms nya skiva :) Jocke fick ett sött kort och en fin t-shirt av mig.

Glad alla hjärtansdag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0