120616. Farmor och farfar, kalas och egen tid! <3

I morse var vi till frisören för första gången med Sylvester, vilket verkligen behövdes kan jag lova. Vi köpte godis som muta och han fick sitta i mitt knä. Det gick så bra, i början ville han inte, men frisörskan körde på så det gick så bra :)

Efter det åkte vi hem och åt lunch. Sen vila och sovning. Efter den kom Farmor och Farfar! Vi fikade och sedan var det dags för Syssi och mig att åka på kalas! Vi var bjudna på Theos kalas, han fyllde 3 år i fredags. Vi hade det jätte kul!

Sen var det dags att åka hem. Glömde berätta att S somnade på vägen dit i bilen.... Lilla gullungen. När vi kom hem så åkte jag och min stora älskling till Kista för att shoppa och käka. Myspys!

Nu ligger jag i sängen och ska sova. Imorgon är det ju någon som fyller 30 år och ska ha kalas...

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0