120617. Min födelsedag!

I söndags var det dags att fylla 30 år! Jag blev firad av mina tre killar med frukost på sängen och presenter. Av Jocke fick jag så fina/tuffa rock by Sweden örhängen :) och av mini och mini fick jag en kaffe mugg som det står mamma på. Jätte fina presenter! Vi fortsatte frukosten med svärmor och svärfar. Efter frukosten fixade jag och Ann-Greth allt inför kalaset och Jocke åkte iväg med grabbarna och Lars-Göran för att leka lite.

Pappa och hans fru på Britt-Marie kom och år lunch med oss :) Vid tre började gästerna att droppa in. Jag hade en toppen dag med jätte fina presenter. Tack mina nära och kära för att ni kom för att fira mig! <3

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0