120310 - 120310. Helgen!

I lördags var det så härligt väder så vi var ute massor. På kvällen var jag hos min vän Sara på middag och vin :) Kom hem vid ett på natten och upp fem med barnen. Lite trött var jag kan jag säga...

På söndagen kom Maria och Isak på morgon kvisten så då åkte vi till Mulle Meck parken. Så varmt och skönt ute! Jätte härlig park med super fin "inredning". Familjen stannade på lunch och efter att alla tre grabbarna hade sovit gick vi ut igen och matade ankorna och sedan gick vi till en lekparken och fikade. En så mysig dag blev det. Älskar min vän Maria!

På kvällen kollade vi film och käkade kebab när barnen lagt sig. Det blev en tidig kväll för mig som ni kanske förstår...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0