120319 - 120323. Veckan som varit.

Veckan har gått fort som vanligt! Vi har har lunchat med Helena och Luna hemma hos dom. Vi har också träffat min gamla vän Jenny för en lunch i Solna centrum. Jag har varit på lönesamtal och så har vi varit ute super mycket i det härliga vädret. I tisdags så var jag över hos Martina och lämnade alla våra bebisgrejer :)

Min mormor har kommit hem till Sverige så i fredags då Sylvester var ledig åkte vi till henne och hälsade på. Mina mostrar Anki och Gunilla var också där då mamma är på semester. Mormor bor ju vanligtvis i Spanien och har ingen bostad i Sverige så hon bor hos mamma när hon är här och hälsar på.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0