120525. Fredag!

Lediga fredagen! Måste vara Syssis favvodag, för så glad han är på fredagen är han ingen annan dag i veckan. :)

På förmiddagen så var vi hos Eva-Lena på öppnis. Fikade, lekte och sjöng gjorde vi där. Efter sovning för Clinton och vilning för mig och Sylvester så gick vi ut. Badat, ätit mellis, målat och busat har vi gjort i trädgården.

Efter middagen så gick vi och köpte glass och lekte i lekparken.

Jocke är på konsert i kväll så nu ligger jag i sängen och kollar på min favvo kanal - TLC. Var precis inne hos Syssi och stackarn hade typ tio myggbett. Hatar dom äckliga myggen!! Han har fått dom medans han sovit och fönstret har varit öppet... Nu är det stängt och jag tände lampan och slog död på alla jag såg så hoppas alla är borta nu.

Trevlig helg!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0