121130. Sista dagen av november!

Och imorgon är det första december OCH snö ute! Så härligt!

Idag har jag jobbat, sen åkte jag en sväng förbi mamma för att lämna sv. En grej till Martina som var där och hälsade på. Vi bestämde vilka som skulle köpa vad till julen. Det närmar sig med stormsteg!

Efter en kort visit där så åkte jag hem till ett varmt välkomnande. Pepparkakor och glögg fick jag, och glada barn och en glad man <3

Vi har varit ute en sväng med snowracern och sen har vi ätit god mat och haft det mysigt. Grabbarna har inte bråkat idag, väldigt harmoniskt har bi haft det.

Nu sover barnen och vi ska kolla på någon film, får se vad det bjuds på :)

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0