121006 - 121007. Fullspäckat schema!

Helgen har snart passerat och den har det varit full rulle på!

I går var jag och fixade håret, blev nöjd som vanligt :) Efter det kom Maria, Markus och Isak på fika och lek. Det var så länge sedan vi sågs så det var så kul! Efter att barnen hade somnat lagade Jocke trerätters middag till mig. Vi firade 4 år som gifta i torsdags :) Jätte gott!

Idag kom Fredrica och Theo på lunch, vi gick efter det till olika lekparken medans Jocke och C var hemma. Vi hade det så mysigt! I lekparken träffade vi en dagiskompis till S och mamman tyckte vi skulle ses och leka någon dag så jag frågade om vi fick komma och leka senare på eftermiddagen och det fick vi gärna. Så när F och T hade åkt hem gick vi till dom. Där fick vi fika och leka. :) När vi kom hem var det dags för hemmagjord pizza. Nu sover gottisarna och vi tar det lugnt i soffan. Tack alla vänner och min älskling för en toppen helg!

Ha en bra vecka!

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0