121020 - 121021. Helgen!

Söndags ångest var det många år sedan jag hade då det var så länge sedan jag jobbade, men idag är första gången sen jag började jobba nu efter att Clinton föddes. Usch! Vill vara med min familj meeeeera!

I lördags var vi ute åt god mat och kollade film.

I dag har vi varit i skogen och fikat. Vi tog en promenad förbi Thomas, vi visste att mamma inte var hemma men chansade för att se om han var hemma och det var han. Det var även min mormor Karin också :) Vi fick fika. Sen åkte vi hem för att äta lunch. Clinton sov efter lunch och jag och S kollade på Ice age och vilade. Jocke städade :) Efter vilandet åkte jag och S och badade. Så mysigt hade vi det. Min stora kille...

Ikväll blir det kebab när barnet gått och lagt sig och film. Mys!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0