131208. Andra advent...

I söndags var det redan andra advent. Hallå, vart tar tiden vägen!? Ja, snabbt går det. Skönt att vi är klara med alla julklappar. Det är första året som vi är klara så pass långt innan jul.


Grabbarna fick öppna paket efter frukost och dom fick en varsin magisk orm. Sån hade jag när jag var liten. Det är en liten luddig orm med ett "osynligt" snöre fram i nosen så det ser ut som att den rör sig av sig själv när man drar i snöret. Det gillade dom mycket :)

Vid nio åkte vi till Martina och Co. och lämnade barnen där efter en fika, för det var dags (äntligen) för lite egen tid med min älskling. Tänk om man hade fler kring oss som kunde ställa upp som barnvakt. Det är många runt omkring oss nu som separerar och jag tror att får man egen tid med varandra så är det så mycket värt för förhållandet. Jag är livrädd för att kärleken skulle slockna, vill aldrig lämna min stora kärlek. Den bästa mannen och pappan som finns, är stolt över min man ❤️

Babbel, babbel! Jo, vi åkte till Ikea och fixade lite, sedan till Kista för att äta lunch. Vi hade det så mysigt och barnen hade haft det toppen så klart. Tack Martina och Crabban för att ni ställer upp ❤️

Kram! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0