131229. Jullov!

Här var det jullov för hela slanten! Vi har gått på bio och sett Emil i Lönneberga och filmen Victor och Josefine. Båda bar bra, men den sista filmen var bäst. 


Vi sover länge på morgonen och har ingen brådska någonstans... Vi myser, kollar på film och leker. 


Bakat har vi också hunnit med.



Jag ska jobba i morgon sen är vi lediga två dagar till tillsammans, efter det börjar "verkligheten" igen. Varven leker så bra nu. Tänk att dom har varandra och alltid en lekkamrat till hands. Jag är så glad att vi tog beslutet att det skulle vara så tätt mellan barnen. Det får vi igen nu, även fast det var jätte jobbigt när dom var mindre men nu klart värt det! ❤️

Blommor har jag fått av min älskling som grädden på moset, gissa om jag blev glad!


Kram! ❤️











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0