130214. Alla ❤-ns dag!

Ja, det är det i dag! Sylvester och Jocke har varit hemma idag, men herr S har inte varit speciellt dålig så imorgon är det dagis för honom.

Jag har idag varit och ätit lunch hos mamma. Mysigt och gott! Mamma och Thomas åker utomlands imorgon och är borta två veckor. Kul för dom, men kommer saknas av oss ❤

När jag kom hem gick Jocke till dagis för att hämta Clinton. När dom kom hem så fick grabbarna present av mig. Jocke fick Indiana Jones boxen i blu ray och små grabbarna fick en varsin nalle. Sen fick jag min present... Laila Bagges iPhone hörlurar som ser ut som ett halsband! Jag älskar dom och jag är så glad så att det kittlar i magen!!

På kvällen åt vi trerätters! Löjroms toast till mig, skagen toast till Jocke och ost toast till Clinton och Sylvester som förrätt. Till varmrätt åt jag och J ryggbiff, pomesfrites och beasås. C och S åt prinskorv. Till efterrätt blev det chokladmousse och gelé hjärtan. Vilken måltid! Mycket gott!

Efter middagen var det bad. När jag har hand om badningen är jag alltid sjörövare och grabbarna vill också vara det och vi fäktas med våra tandborstar. :)

Nu sover tullgubbarna och vi myser i soffan.

Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag!

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0