130224. Svar på röntgen...

I fredags ringde läkaren från Spinalis då han fått svaren på röntgen. Tydligen så krossades kotor när jag skadade mig och det var ju inget dom åtgärdade då utan det läkte väl ihop på något sätt. På röntgen bilderna ser dom att det är mycket ärrbildning runt det området och han sa att skelettet har växt ihop. Skönt att dom hittade nått och att min smärta är sann så folk inte tror att jag har ont utan någon direkt anledning.

En gång i månaden har läkarna sammanträde för att diskutera fall som mitt. Blir det operation eller inte? Bara vänta att se... Om två veckor får jag nog svar.

I går, lördag, kom Maria på lunch och stannade även på middag. En runda i Stinsen hann hon och jag också med. Mello tittade vi på när barnen hade lagt sig. En perfekt dag helt enkelt!

Älskar min Maria ❤

Kram! U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0