130101. Första dagen på det nya året!

Vi har haft en riktigt mysdag idag. Vi åkte hem från Carro med familj vid tio tiden. Hem och gjorde lite lunch. Medan Clinton sov så låg vi alla och vilade och kollade på tv. Så skönt!

På eftermiddagen var vi ute en sväng. Jag har idag också köpt( på nätet )alla vinterkläder för nästa säsong. Brukar göra så då det är så mycket billigare med vinterkläder nu. Mycket rabatt! Jag har köpt nya skalkläder till Sylvester som han kommer kunna ha i vår då Clintons börjar bli för små så kan han ta över Sylvesters nu i vår. Jag har även köpt nya vintervantar, galonvantar, vår mössor och ute vinter kläder till Sylvester. Jag köpte den här gången två delat till honom. Han har ju alltid haft overall, men prövar med det denna gång.

I morgon är det jobb och dagis. Ser faktiskt framemot det!

Ha en bra vecka! Kram ❤

P.s Här kommer lite bilder på Herr Dahl enligt önskemål från densamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0