130109. Älskade kusiner! ❤

På förmiddagen var det jobb och vid tolv var jag och mamma bjudna hem till Martina på lunch. Mycket gott! ❤

Vid tre hämtade jag gullungarna och Martina, Lilly och Frank följde med oss hem. Helena kom också förbi på en fika.

Barnen leker så bra nu. Dom har blivit så stora och uppskattar varandra. Lilly är ju så söt och så vältalig, pratar så rent och är så vuxen på nått sätt. Lilly och jag har alltid haft det där "speciella" ända sen hon var bebis. Från det att hon kunde krypa så har hon alltid följt med mig överallt, inte ens på toa fick jag vara själv. :) Nu när jag har börjat jobba igen och hon går på dagis träffas vi ju inte lika ofta så nu följer hon inte med mig överallt, men vi har nån speciell kemi hon och jag.

Frank och jag klickar också. Det är så roligt nu när han börjar bli så stor och han är ingen bebis längre. Han har ju börjar krypa och tycker rullstolen är väldigt intressant. Om jag frågar om han vill komma och jag håller ut armarna mot honom så vill han det och sträcker sig efter mig. Det är kärlek det :)

Nu är det dags för mys i soffan. Har så ont idag. Jäkla tabletter som inte hjälper! Ska ringa läkaren imorgon.

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0