130704. Gröna Lund!

Åka karuseller, det gjorde vi igår kan jag lova! Vi hämtade upp Martina och Lilly vid halv tio, det var bara jag och Sylvester som åkte med till Grönan, en mysdag bara vi fyra :)

Vissa karuseller var verkligen läskiga så det var lagom för mig. Både Lilly och Sylvester var så modiga och åkte allt! Jag och Sylvester åkte till och med en vuxen karusell för han är 110 cm och får då åka med vuxet sällskap. Den var läskig vill jag lova. Den hette vilda musen och var en bergochdalbana. Det som är bra på Grönan är att vi slipper stå i kö för vi går alltid in där utgången är och att vi får sitta kvar flera gånger i rad.

Det fanns också Pettson och Findus hus som vi gick i. Sylvester tyckte det var så kul så vi gick där tre gånger.

Vi fyra var det en trollerishow som Sylvester var helt fascinerad av.

Vi var där från tio på morgonen till fem på eftermiddagen. :)

Jocke och Clinton hade haft en mysdag själva med bus på lekpark och tåg till Sollentuna C där dom fikade. Även dom hade en toppen dag!

Tack Martina och Lilly för en mysig tivoli dag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0