130729. Fjärilshuset och träning!

Jocke jobbar den här veckan så jag och barnen är själva. Nästa vecka börjar jag och jobba och Jocke har semester två veckor till, allt för att våra hjärtan ska få ha sommarlov så länge som möjligt ❤

Vi började vår "egna" semester med ett besök på Fjärilshuset. Det gick bra där, så skönt att slippa vagn och ha med sig massa grejer så som blöjor, tvättlappar och mat till barnen. Tänk vad många gånger man har varit där och bytt blöja, värmt bebismat och sånt. Nej nu har vi ju stora grabbar :) Måste berätta vad S gjorde för gulligt... Medans jag beställde vår lunch så bad jag honom välja vart vi skulle sitta och han valde ett bord och tog bort en stol till mig så jag kunde sitta vid bordet. Sen satte han sig själv och väntade på maten. Det värmde i mitt hjärta.

Efter lunch där åkte vi hem så C fick sova. På eftermiddagen var vi hemma och lekte.

På kvällen var det dags för mitt första pass med träning på gymmet. Vi körde bröst och det kändes kan jag tala om, men hääärligt! På onsdag är det dags igen med en PT!

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0