130612. Veckan rullar på...

Jaha, då var det torsdag idag. Den här veckan har varit lite seg tycker jag. Den här veckan efter dagis har vi varit vid lekparken, ätit glass och hängt lite hemma. Vi passar på att vara ute när det är fint väder, man tänker ju hela tiden på förra sommaren och livrädd för att det ska bli en likadan.

Igår var jag i Sollentuna C med Helena, vi käkade och fikade. Vi har alltid så mycket att prata om ❤

I helgen blir det fullt upp, klippning för min del, 4 års kalas, 30 års kalas, gäster, förberedelser för min födelsedag. Ja, fullt upp! (Men det gillar jag)

Var på Apoteket i veckan och köpte mygg medel för fy vad mycket mygg vi har! Lös går det på dagis så förebyggande medel för det och plåster. När grabbarna såg plåstren så fick dom genast "sår" överallt. Hmm...

Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0