130301. "Gå och hämta lite mer russin du..."

Härom dagen när jag, S och C satt i soffan och, för övrigt tittade på My little pony som handlar om smojsen som jag fullkomligt ÄLSKADE när jag var liten, myste så ville C ha mer russin. Ja, men gå och hämta mer russin du, sa jag. Så hör jag honom i köket fixa och trixa och är borta en stund. Sen blev det tyst. Och är det tyst när det gäller herr C så är det bus på G. Jag gick ut i köket och tittade då hade han öppnat skafferiet dragit sin stol dit, klättrat upp och tagit ner russinasken, efter det tagit sin stol till lådan där vi har saxar, klättrat upp på stolen igen, ställt russinasken i lådan och försökt öppna den med en sax! Dullen mammas! Ska göra själv med andra ord... ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0