130309 - 130310. Helgen!

Full rulle har det varit den här helgen. Ann-Greth och Lars-Göran har varit våra gäster från torsdag eftermiddag till lördag förmiddag. Jocke var ledig på fredagen och jag jobbade. Medans jag var på jobbet så bakades det bland annat. På kvällen hade vi mys och kollade på film.

På lördag var vi bjudna till Jockes brorsa Mikael på fika då han precis har tagit examen i sin utbildning. Ag och Lg åkte dit tidigare och vi åkte efter att C hade sovit middag. :) God paj och tårta bjöds det på. Vi åkte hem vid middagstid och efter att grabbarna hade lagt sig åt vi hämtis och kikade på mello. Rätt låt vann! :)

På söndagen åkte vi till Fredrica med familj på lunch. Theo hade fått två marsvin som jag gosade med. Sylvester gosade också och Clinton vågade till och med pussa på dom!

På eftermiddagen gick jag, S och C ut i det härliga vädret så att Jocke kunde fixa med middagen.

En mycket mysig och härlig helg har vi haft!

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0