130316 - 130317. Härligt väder och årets första grillning!

I helgen var det så härligt väder! Vi grillade för första gången i år. Inte så avancerat då det blev grillning av korv. Till efterrätt blev det grillade marshmallows!

På lördagskvällen var jag bjuden på Marias 30 års fest. Jag har så ont just nu att jag inte klarar mig utan mina tabletter och på dom kan man inte dricka alkohol. Så jag ringde till Maria och berättade som det var. Nu är det ju inte så att jag MÅSTE dricka, men det blir ju lite roligare då :) Plus att där hon skulle ha festen, hemma hos sin pappa, så var det tre trappor upp utan hiss. Hon berättade när jag ringde till henne att hon hade tandvärk från helvetet så hon avbokade festen och ska ta det lite längre fram. Vilket kändes bra för henne. Hon blev bjuden på god mat hos oss istället :)

I söndags var det middag hemma hos mamma. Söndagsstek, potatis, gelé och god sås. Mums!

Älskar helgerna och mina tre killar som jag får tillbringa den med. ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0