130519. Helgen!

I fredags var Maria med familj här hos oss på middag och fredagsmys. :)

I lördags åkte jag till Örebro för att träffa mina klasskompisar från ettan i gymnasiet. Det var tolv år sedan vi sågs! Jag bodde på hotell så tjejerna kom dit vid 18 och så delade vi en flaska vin. Vid sju hade vi ett bokat bord på en restaurang i centrum. Vi åt och drack gott och pratade massor! Det var så himla roligt att träffa alla. Jag hoppas att det blir oftare.

På lördagsförmiddaden tog jag en sväng förbi pappa och Britt-Marie. Vi åt lunch ihop och det var så mysigt att träffa dom.

Jocke, Sylvester och Clinton var på kalas hos Frank som fyllde ett år.

Som sagt så sov jag på hotell och det bästa med det är att man får äta hotell frukost! Gottigott! Åkte från Örebro vid 10 och var hemma vid tolv.


På eftermiddagen åkte vi till Mamma och Thomas och där blev vi bjudna på grillmiddag. Mycket gott! Grabbarna och mamma tog det första badet för i år och när vi skulle gå hem till mamma och Thomas igen var det ramaskri! Dom ville bada mera! Sylvester var så modig och badade i den stora poolen. Han sa till och med till Mormor: "Släpp mig!" Haha! Och han som var så rädd förra året. Herr C finns det ju däremot ingen rädsla i...

Bra helg! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0