130523. Själv med barnen :)

Igår åkte Jocke på en grej med jobbet i Örebro och ikväll är han på konsert så jag är hemma med mina gosisar själv. :)

I går eftermiddag hämtade mamma grabbarna på dagis och sedan åkte vi alla till poolen och badade. Herre Gud vad killarna älskar att bada, och så modiga! Jag hade tagit med mig mat som vi åt hos henne och Thomas. Sen åkte vi hem för att sova. Mamma hjälpte mig att sy ett jätte fint draperi i tvättstugan. Barnen har varit så duktiga och sovit så bra!

Idag efter jobb och dagis har vi varit hos med Martina med familj. Vi cyklade till affären för att köpa glass och sedan vart vi också bjudna på grillning. Mycket gott!

Nu har jag och Sylvester ätit godis och kollat på film, bara han och jag. :)

Längtar efter Jocke! ❤

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0