150516 - 150517. Besök på dagis!

Både igår och idag har jag varit på besök på dagis. Igår var jag hos Sylvester på Päronet och i dag är jag på Clintons avdelning, Krusbäret.

Sylvester var så glad och stolt att jag skulle följa med och vara HELA dagen hos honom. Vi lekte i sandlådan, åt mellis, lekte ännu mer och hade det så härligt. Han var så nöjd och i morse så var han så ledsen att jag inte skulle vara med idag också. Men idag var det Clintons tur! Vi har hittills gått på promenad för att slänga mjölkkartonger, lekt i sandlådan, ätit och nu sover han. Jag fikar med fröknarna just nu. Godis och kaffe är inte helt fel!

Ikväll blir det fredagsmys och grillning med Maria med familj ❤

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0