131118. Dåligt bloggande!

Ja, det kan man verkligen säga! Varför är det så... Att jag tycker det är jätte kul att blogga och det är super enkelt i och med appen, men ändå så blir det inte av. Tror i och för dig att det har med vardagen att göra, det händer inte så mycket :)

I förra veckan på torsdagen och fredagen tog jag ledigt från jobbet och var och hälsade på grabbarnas dagis. I torsdags var jag med Sylvester och på fredagen var jag med Clinton. 

Sylvester var så stolt över att ha mig där och vi var ute, åt lunch, hade samling, pysslade och hade en toppen dag!



Clinton tyckte om det han med men inte på samma sätt. Sylvester påpekade (kontrollerade) att jag skulle vara med hela dagen och jag fick inte ens gå och hämta kaffe själv i personal rummet utan då skulle han följa med. Clinton, han var ju inte direkt klistrad vid mig utan det var mer hans kompisar som var :) Syskon, men oj så olika!




Jag rekommenderar alla föräldrar att vara med sitt/sina barn på dagis en dag. Jag har lärt mig att känna hans kompisar och fröknarna ännu bättre.

Kram till er! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0