131013. Härlig höst dag!

Grabbarna vaknade sju, skönt att få sova lite längre :) Jag gjorde frukosten idag och det blev pannkakor till barnen och äggröra till Jocke, själv åt jag macka och kaffe :)

Vid nio på söndagsmorgonen är det dans för Clinton. Funky kidz. Mycket roligt och han är super duktig. Det är jag och Clinton som dansar. Här är en bild från förra veckan då vi fick träffa Björnen Funky.


Efter dansen åkte vi och handlade. Sedan hem och äta lunch. Clinton sov och sedan har vi varit ute och höst fixat i trädgården. 




Vid tre var det dags för Sylvesters simning som Jocke alltid följer med på. Jag och Clinton cyklade till lekparken. Där tog vi oss en kanelbulle fika innan vi cyklade hem.


Det blev hemmagjord pizza till middag framför tvn till filmen pinochio (stavas det så?). Nu sover snart grabbarna och vi ska kolla film och njuta av söndags kvällen ❤

Kram! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0