131019 - 131020. Äntligen helg!

Äntligen helg, fast i skrivande stund är det måndag och helgen går alldeles för fort, tyvärr... Men här kommer lite bilder från helgen.

Jocke och Sylvester har krattat löv.




På lördagen åkte vi och köpte en ny efterlängtad kaffekokare. Den vi nu har hade gjort sitt så nu var det dags för en ny. Det blev en moccamaster. Clinton gillade kartongen och mamman och pappan ÄLSKAR den nya maskinen, gott kaffe blir det!


Middagen tillbringades på Jensen. Mycket gott och det är mysigt att äta på restaurang med familjen.



När vi kom hem tittade vi alla på film och åt godis och ostbågar.

På söndagen var det dans för Clinton. Jocke följde med honom för jag hade så jäkla ont i min tand, eller egentligen inte tanden utan i tandköttet vid visdomstanden. Jag och Sylvester städade under tiden dom var borta. 

På eftermiddagen var det simning för Sylvester och jag och Clinton var hemma och myste. 

Nu är det måndag och jobb som gäller. När jag har hämtat gullungarna så ska vi bara mysa och leka! 

Kram! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0