131026 - 131027. Middag, brunch och lek.

Ååå, vad skönt det har varit med helg. Ligga och dra sig på morgonen, äta frukost länge och ingen stress. På lördagskvällen var det dags för mig att ha tjejmiddag för mina kompisar från lågstadiet. Sylvester och Jocke åkte och handlade till mig på förmiddagen. Jag och Clinton var hemma och städade lite. Jocke och barnen sov hos mamma.

Dom gick på en mysig promenad.



Och fick bada bubbelbad och rita.

Dom hade haft det så bra! 

Mina tjejkompisar kom vid sex, vi åt trerätters. Till förrätt tortellinisoppa. Till varmrätt, limelaxpasta och till efterrätt, hallon i botten på ett glas sedan kesella vanilj och på toppen krossade digestive kex. Allt var väldigt gott! Lena och Karin sov över. Vi hade en toppen kväll!




På söndagen åt vi brunch med hela släkten från min sida. Det var så där. Lekrummet som lockade för barnen var en trappa ner så när barnen hade ätit så ville dom ner dit. Jocke och jag följde med dom och där var det stimmigt kan jag lova. Dom andra satt där uppe och pratade för vid lekrummet gick det inte. Vi kände att det var inget vidare umgänge med familjen så vi åkte hem. Maten var så där, nästan 600 kr för lite pannkakor, smoothie, pasta och hamburgare. Så nej, inte dit någon mer gång. Det är ju lättare sen när barnen kan sticka iväg en trappa ner själv, men jag känner mig livrädd att dom ska komma bort. Vi åkte hem och lekte med Jockes gamla leksaker istället :)




En mycket bra helg. ❤

Kram! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0